صفحه اصلی/اخبار/فرا رسیدن عید سعید فطر بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد
پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت هفته کارگر پیام تبریک مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب به مناسبت هفته کارگر (تعداد بازدید : ۱۴۲)

به گزارش روابط عمومی دکتر حبیب اله رضایی  طی پیامی هفته کارگر را به جامعه کارگری تبریک گفت

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

    من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق

یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده زنان و مردانی است که به عنوان یکی از مهم ترین عناصر پیشرفت و توسعه جامعه به شمار می روند.

کارگران شریف‌ترین طبقه اجتماع و از مهم‌ترین و باارزش‌ترین افراد جامعه به‌حساب می‌آیند و چرخش دست و بازوی کارگران باعث چرخش چرخه‌های اقتصاد کشور شده است.

گرامیداشت روز جهانی کار وکارگر ، فرصت مغتنمی است تا با تأسی از فرمایشات گهربار حضرت محمد (ص) و ائمه ی معصومین (ع)، زحمات و تلاش‌های صادقانه کارگران شریف و زحمتکش را ارج نهیم .

بدینوسیله با تبریک روز جهانی کار و کارگر ، از سعی و کوشش بی وقفه و شبانه روزی پرسنل خدوم هلدینگ سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب و شرکت های تابعه ، که با همت والای خود در مسیر سربلندی ایران عزیز و اهداف عالیه شرکت گام برمی دارند تقدیر نموده و امیدوارم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب بعنوان سال” جهش تولید با مشارکت مردم” نام گرفته، در پرتو همراهی و همدلی مردم عزیز ، شاهد رشد و توسعه  کشورمان باشیم.

 حبیب الله رضایی

مدیرعامل




تاریخ: ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
منبع :


نظرات:

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به شرکت سرمایه گذاری و توسعه فولاد جنوب می باشد
طراحی سایت  از پارسیان مهر